Nova godina izvrsno je vrijeme da preispitate svoje poslovne ciljeve i započnete 2022. na vrhuncu. Na ovom blogu nastojat ćemo vas motivirati da krenete u novo planiranje svoga poslovanja i ponuditi nekoliko stvari koje biste trebali uzeti u obzir kada planirate svoje poslovne strategije.
Dobro poznata izreka “Nova godina, novi vi” zvuči posebno istinito poduzetnicima koji za Novu godinu donose odluku da izgrade tvrtku. Možda želite poboljšati način na koji je vaša tvrtka poslovala prošle godine i koristite novu godinu kao motivaciju.
Koliko ste bili uspješni prošle godine?
Definirajte što biste smatrali uspjehom za svoju tvrtku. Zatim ponovno pregledajte prošlogodišnju statistiku kako biste mogli shvatiti što trebate učiniti drugačije ove godine!
Postoji mnogo načina za mjerenje vašeg uspjeha iz 2021. Usporedite svoj ukupni prihod za svaki mjesec i izračunajte postotak povećanja ili smanjenja. Ovakva će vam analiza pomoći kad je u pitanju postavljanje ciljeva za 2022.
Ako vaš glavni cilj nije temeljen na prihodu, postoje druge statistike koje možete izmjeriti. Pogledajte ocjene svoje službe za korisnike kako biste procijenili povratne informacije klijenata i shvatili gdje ste pogriješili i što možete promijeniti kako biste bolje podržali potrebe svojih klijenata i u 2022.
Koje biste poslovne ciljeve željeli ostvariti ove godine?
Jedan od najvažnijih koraka za vaš poslovni plan za 2022. je odlučivanje o ciljevima za godinu! Svakako se zapitajte što biste željeli postići ove godine? I budite konkretni, što znači da nema očitih ciljeva poput ‘zaraditi više novca’ ili ‘razvijati posao’. Umjesto toga, pobrinite se da su vaši ciljevi strukturirani, realistični i da se odnose na određena područja ili odjele.
Ako npr. želite ‘zaraditi više novca’, razmislite o postavljanju nekih prodajnih ciljeva i poboljšanju procesa. To bi moglo biti ulaganje više novca u marketing i oglašavanje. Ili čak implementirati alat za upravljanje prodajom koji omogućuje vašim zaposlenicima da učinkovitije upravljaju svojim potencijalnim klijentima.
Razumijevanje razlike između općih i specifičnih ciljeva je ključno. Opći cilj je dugoročna meta koja pomaže usmjeriti vaše poslovne aktivnosti na pravi put bez brige o najsitnijim detaljima. Specifičan cilj ima tendenciju da bude konkretniji, s mjerljivim pokazateljima i nekom vrstom roka. Na primjer, proširenje vaše mreže bio bi dugoročni cilj, a razmatranje kako biste to učinili bio bi specifičan cilj. Oboje je važno za vašu poslovnu strategiju.
Jeste li razmišljali o promjenama na tržištu?
Nova godina se može smatrati novim početkom. Jedna od najvećih stvari koju bi tvrtka mogla uzeti u obzir su promjene koje se događaju na tržištu na kojem tvrtka posluje i na kojemu prodaje.
Razumijevanje promjena na vašem tržištu važno je za rast poslovanja. Trebate znati što vaši kupci ili klijenti trebaju od vas. Ako za npr. tehnologija drastično mijenja način na koji kupci vole kupovati, tada morate razmisliti kako možete implementirati neka moderna poboljšanja, kao što su QR kodovi ili podrška za e-trgovinu, u svoje poslovanje,. Ako mislite da je izgledno da će se ponašanje vaših potrošača plikom kupnje promijeniti tijekom 2022. godine, preduhitrite to i počnite primjenjivati mjere da biste tu promjenu podržali!
Ostala tržišta koja treba uzeti u obzir su vaša konkurencija. Prilagodite svoju prodajnu ili marketinšku strategiju kako biste uzeli u obzir potencijalne nove konkurente u industriji koji bi se u 2022. mogli pojaviti na tržištu.
Što možete poboljšati interno?
Sve je u redu i dobro planirate kako ćete oglašavati svoje proizvode i prodavati kupcima… ali jeste li razmišljali o tome što se interno događa kako biste to podržali?
Infrastruktura je ključna. Odvojite vrijeme da uskladite svoje strategije s infrastrukturom vašeg poslovanja i provjerite funkcionira li sve kako je predviđeno. Ne biste željeli da vašu radnu snagu ometaju zastarjeli softver/tehnologija i zamorni dugotrajni procesi.
Način na koji komuniciramo ključan je za uspjeh. Pokušajte se staviti u poziciju svojih klijenata, dobavljača, osoblja i drugih poslovnih dionika… je li vaša poslovna komunikacija bila učinkovita onoliko koliko je mogla biti? Bilo pismeno ili usmeno, uzimanje nasumičnih primjera vaše poslovne komunikacije može istaknuti područja koja je potrebno poboljšati, a to bi u konačnici moglo dovesti do boljeg poslovanja i boljih poslovnih odnosa!
Industrija maloprodaje bila je na pravom vrtuljku tijekom pandemije. U vremenima kada je gužva manje privlačna, nezavisne maloprodajne trgovine trijumfirale su nad svojim većim rivalima koji primarno imaju supermarkete. Ali kako stvari počnu tinjati… kakva će dalje biti podrška nezavisnim trgovcima? Pogledajte naš blog za više.